ASOCIAŢIA FILANTROPIA ORTODOXĂ ALBA IULIA – FILIALA REGHIN anunţă achiziţia de produse alimentare achiziţie divizată în 5 Loturi, după cum urmează:
Lotul 1: Furnizare alte produse alimentare– cod-uri CPV: 1513, 1524, 1533, 1543, 1553, 1561, 1562, 1581, 1582, 1583, 1584, 1585, 1587, 1589, 0321, 0322 etc.
Lotul 2: Furnizare produse alimentare – Carne şi preparate din carne – cod-uri CPV: 1511, 1513, 1521
Lotul 3: Furnizare produse alimentare – Fructe şi legume – cod-uri CPV: 0321, 0322
Lotul 4: Furnizare produse alimentare – ouă şi lactate – cod-uri CPV: 0314, 1551, 1554, 1555
Lotul 5: Furnizare pâine – cod CPV: 15811100-7
în cadrul proiectului “ REŢEA
INTERREGIONALĂ DE CENTRE EDUCAŢIONALE” – POSDRU/91/2.2/S/61137, proiect
cofinaţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial
pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
1. Specificaţii tehnice generale
Alimentele trebuie să fie calitatea I.
●Ambalajele de transport pentru toate alimentele trebuie să fie întregi, curate, uscate, fără miros de mucegai sau alt miros străin.
●Alimentele trebuie să fie ambalate şi etichetate individual prin aplicarea unei etichete care să cuprindă următoarele specificaţii: marca de fabrică a unităţii producătoare; denumirea sortimentului; data fabricaţiei (ziua luna anul), data expirării, gramajul, CTC - ul;
●Alimentele furnizate trebuie sa fie livrate in termenul de valabilitate. Nu sunt acceptate alimente care au peste 70% din termenul de valabilitate expirat, iar, în aceeaşi categorie de produs să nu fie produse cu data de expirare diferită.
●Transportul alimentelor se face cu vehicule curate, uscate, dezinfectate, fără mirosuri străine în care trebuie să se asigure temperatura specifică. În vehicule, ambalajele de transport se vor aşeza pe grătare curate, lăsând între ele spaţii pentru circularea aerului.
●Autovehicolele de transport marfă trebuie sa fie autorizate din punct de vedere sanitar.
●Fiecare livrare va fi însoţită de documente de certificare a calităţii, întocmite conform dispoziţiilor legale în vigoare.
2. Sursa de finaţare: Programul
Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiect
POSDRU/91/2.2/S/61137, “ Reţea interregională
de centre educaţionale”
3. Bugetul maxim alocat al acestui contract este de 181.526,45 lei, constituit astfel:
Lotul 1 – Alte produse alimentare – 58.055,40 lei fără TVA
Lotul 2 – Carne şi preparate din carne – 38.920,72 lei fără TVA
Lotul 3 – Fructe şi legume – 36.377,38 lei fără TVA
Lotul 4 – Ouă şi lactate – 25.420,95 lei fără TVA
Lotul 5 – Pâine – 22.752,00 lei fără TVA
4. Criteriul care va fi utilizat
pentru atribuirea contractului de furnizare : “preţul cel mai scăzut”
5. Ofertele pot fi trimise la
adresa : Asociaţia Filantropia Ortodoxă Alba Iulia – Filiala Reghin, str. Nicolae
Bălcescu, nr. 23, Reghin, jud. Mureş,
România,
Persoana de contact: Pr. Gherman Dimitrie Petru Paul
6. Data limită pentru depunerea ofertei: 05.11.2010, ora 13.00
7. Data publicării anunţului publicitar: 25.10.2010
Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la telefon: (+40)0265512797, fax (+40)0265512797, sau pe mail : filantropia_reghin@yahoo.com
Anunţ achiziţie furnizare rechizite
şcolare şi materiale didactice
ASOCIAŢIA FILANTROPIA ORTODOXĂ ALBA
IULIA – FILIALA REGHIN anunţă achiziţia
de Rechizite şcolare şi materiale
didactice, cod-uri CPV 39162110-9, 22114, etc., în cadrul proiectului
“ REŢEA INTERREGIONALĂ DE CENTRE
EDUCAŢIONALE” – POSDRU/91/2.2/S/61137, proiect cofinaţat din Fondul Social
European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor
Umane 2007-2013.
- Specificaţii tehnice generale
Vor
fi achizitionate harti, atlase, culegeri, carti poezii, carti povesti, planse
ajutatoare, glob pamantesc, ghiozdane,
penare, caiete, etc.
- Sursa de finaţare: Programul
Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiect
POSDRU/91/2.2/S/61137, “Reţea
interregională de centre educaţionale”
- Bugetul
maxim alocat al acestui contract este de 28.944,00 lei fără TVA
- Criteriul care va fi
utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare : “preţul cel mai scăzut”
- Ofertele pot fi trimise la
adresa : Asociaţia Filantropia Ortodoxă Alba Iulia – Filiala Reghin, str. Nicolae
Bălcescu, nr. 23, Reghin, jud. Mureş,
România, Persoana de contact: Pr. Gherman Dimitrie Petru Paul
- Data limită pentru depunerea ofertei: 19.01.2011, ora 12.30
- Data publicării anunţului
publicitar: 13.01.2011
Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la telefon: (+40)0265512797, fax (+40)0265512797, sau pe mail : filantropia_reghin@yahoo.com
ASOCIAŢIA FILANTROPIA ORTODOXĂ
ALBA IULIA
În atenţia ofertanţilor interesaţi,
INVITAŢIE DE PARTICIPARE
Nr. 91 /13.01.2011
ASOCIAŢIA FILANTROPIA ORTODOXĂ ALBA IULIA- FILIALA REGHIN,
în calitate de achizitor, cu sediul în Reghin, str.
Nicolae Bălcescu, Nr. 23, jud. Mureş, organizează la sediu, în data de 19.01.2011, ora 13.00, procedura de prospectare a pieţei desfăşurată conform
Instrucţiunii Amposdru nr. 26/2010, în vederea atribuirii contractului de
achiziţie având ca obiect Rechizite
şcolare şi materiale didactice, coduri CPV 39162110-9, 22114, etc. în cadrul proiectului “Reţea interregională de centre educaţionale”.
1. Obiectul contractului: Rechizite şcolare şi materiale didactice
2. Sursa de finanţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007-2013, proiect POSDRU/91/2.2/S/61137 , “ Reţea interregională de centre educaţionale”
3. Data limită pentru primirea solicitărilor de
clarificări: 18.01.2011, ora 10,00
4. Data limită pentru răspunsul la solicitările de
clarificări: 18.01.2011, ora 16,00
5. Limba de redactare a ofertei: română
6. Perioada de valabilitate a ofertei: 30 de zile de la data limită de primire a ofertelor
7. Preţul ofertei: va fi exprimat ferm în lei, fără TVA
8. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea
contractului: “preţul cel mai scăzut”
9. Nu se acceptă oferte alternative la oferta de bază
10. Adresa la care se depune oferta: Asociaţia Filantropia Ortodoxă Alba Iulia – Filiala
Reghin, str. Nicolae Bălcescu, Nr.23, Reghin, jud. Mureş,
România, telefon 0745.329.470, fax (+ 40) 0265 512 797
11. Data limită pentru depunerea ofertei:19.01.2011, ora 12,30
12. Ora, data şi locul evaluării ofertelor: 19.01.2011,
ora 13,00, la sediul achizitorului din str. Nicolae Bălcescu, Nr. 23,
Reghin, jud. Mureş, România
13. Bugetul maxim alocat al acestui contract este de 28.944,00 lei fără TVA
Documentaţia
de atribuire poate fi procurată de la sediul achizitorului: str. Nicolae
Bălcescu, Nr. 23, Reghin, jud. Mureş, România sau pe email (filantropia_reghin@yahoo.com) în
urma unei solicitări scrise din partea ofertantului.
Pentru informaţii suplimentare
ne puteţi contacta la numărul de telefon: 0745.329.470, persoană de contact:
Pr. Gherman
Dimitrie Petru Paul.
Data publicării pe pagina de internet proprie:13.01.2011
Întocmit,